015 - 257 86 17

FAQ

Service en Garantie:

* Welke garantie heb ik op jullie artikelen? Wij zijn CBW erkend, dit houdt in dat u op al onze artikelen standaard 3 jaar garantie heeft op constructiefouten. Klik hier voor de CBW voorwaarden. Ook kunt meer informatie vinden op de website van het CBW. www.wonen.cbw-erkend.nl

* Ik heb een artikel en wil een klacht melden? Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u een klacht ervaart met een van onze artikelen, om uw service aanvraag z.s.m. in behandeling te nemen verzoeken wij u ‘’hier’’ te klikken en de service aanvraag te starten. Wij proberen uw klacht dan z.s.m. voor u op te lossen.

* Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn service aanvraag? Wij proberen altijd spoedig op uw service aanvraag te reageren, ons streven is om binnen 5 werkdagen te reageren.

* Hoe lang duurt het voordat mijn klacht verholpen wordt? Dit is een vraag die helaas niet met 1 antwoord te beantwoorden valt. Dit is per soort klacht en artikel anders, wel zullen wij altijd proberen te zoeken naar een goede snelle oplossing.

Onze artikelen:

* Kunnen artikelen ook door het Meubel & Slaaphuys gemonteerd worden? Al uw aankopen in de winkel komen wij bij u thuis monteren, deze zijn inbegrepen in de afleverkosten.

Levertijden:

* Worden de aangegeven levertijden en transport tijden altijd gehaald? De vermelde levertijden zowel op onze website als op uw order, zijn een reële indicatie van de levertijden. Die in bijna alle gevallen gewoon gehaald worden. Echter kan het voorkomen dat er een vertraging optreed, dit meestal door externe factoren. Als verkopende partij blijven wij natuurlijk verantwoordelijk voor de levering van de gekochte artikelen en blijven wij altijd uw aanspreekpunt. Wanneer een levertijd niet gehaald zal gaan worden, zullen wij u altijd op de hoogte brengen.

* Zijn de levertijden die vermeld zijn op mijn bestel order of op de website, exacte levertijden? De vermelde levertijden zijn indicaties, welke in bijna alle gevallen gewoon gehaald worden. Wel kan de aangegeven levertijd in werkelijkheid iets korter of langer uitvallen. Het blijft ten alle tijden een indicatie.

* Moet ik wanneer mijn bestelling binnen is of uit voorraad leverbaar is, deze direct afnemen of kan ik deze nog bij jullie laten staan? U kunt uw aankoop tot 14 dagen na binnenkomst of aankoop bij ons laten opslaan, mocht een langere periode gewenst zijn dan kunnen wij dit altijd in overleg met u afstemmen(HIERVOOR ZULLEN WEL KOSTEN BEREKEND WORDEN). Dit bij de aankoop vermelden.

Bezorging en logistiek:

* Bezorgen jullie alleen in de regio of door het gehele land? Wij bezorgen landelijk

* Als een artikel op voorraad is, hoe lang duurt het dan voordat het artikel bezorgd wordt? Dit is geheel afhankelijk van het soort artikel, dit kan variëren van enkele dagen tot maximaal 10 werkdagen.

* Hoe worden de artikelen afgeleverd? Onze meubel koeriers en transporteurs leveren uw aankopen af bij u binnen, de meubels worden wanneer nodig gemonteerd, alles wordt op de juiste plek neer gezet en al het ‘afval’ wordt door onze koeriers/transporteurs weer meegenomen.(n.v.t. bij webshopbestelling alleen levering tot aan de deur)

* Kan ik ook mijn bestelling afhalen? Ja u kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Delft. Dit is uiteraard gratis.

* Waarom leveren jullie niet gratis? Wij proberen altijd een zo gunstig mogelijke prijs voor u te creëren, dit betekend dat wij de bezorgkosten welke normaal in een product berekend worden eruit gehaald hebben. Dit om onze klanten ook de mogelijkheid te bieden hun aankopen bij ons af te halen en zo nog meer te besparen. Veel van onze klanten halen hun aankopen dan ook zelf af in Delft.

Betaalmogelijkheden:

* Hoe kan ik de winkel betalen? Wij zijn natuurlijk voorzien van alle betaal gemakken, in de winkel kunt u dan betalen via: Cash en pin. Ook kunt u betalen via bank, uw order wordt dan pas besteld als de aanbetaling of het gehele bedrag binnen is.

* Hoe kan ik in de online shop betalen? Als u uw betaling online voldoet, kunt u deze betalen via: IDEAL, PayPal of My creditscore.

* Hoe kan ik bij bezorging betalen? Als u bij aflevering wilt betalen dan kunt u dit voldoen via pin of cash betaling aan de chauffeur, ook kunt u het openstaande bedrag via de bank vooraf overmaken. De bezorgkosten dienen ten alle tijden contant te worden voldaan.

Retourneren:

Kan ik bestellingen, gedaan in de web shop retourneren? Wanneer u een bestelling heeft gedaan via onze online shop, dan kunt u deze binnen de 14 dagen zicht termijn zonder opgaaf van reden retourneren aan ons centraal magazijn. Voorwaarde is wel dat het artikel niet gemonteerd of gebruikt is geweest of schades vertoont, tevens moet u het artikel in de originele verpakking aanleveren. Artikelen(Hygiënische) die niet geretourneerd kunnen worden zijn: Matrassen, boxsprings, kussens, bedbodems, kleden, dekbedden en artikelen die op maat gemaakt worden zoals banken, gestoffeerde artikelen etc.etc. Als u gebruik wilt maken van deze service vragen wij u contact op te nemen met onze klanten service.

* Moet ik verzend (transport) kosten betalen als ik iets retour stuur, (aankopen via webshop)? Wanneer u iets retour wilt zenden dan betaalt u zelf de verzendkosten. U kunt ook kiezen om het artikel in onze winkel in Delft zelf retour te brengen, dit is uiteraard gratis.

* Krijg ik geld terug als ik iets retour breng of retour zend? Hierin zit een verschil, hoe het product aangekocht is. Wanneer u iets koopt in onze winkel dan kunt u helaas geen goederen retourneren. Heeft u besteld via onze webshop, en u retourneert het artikel binnen de gestelde 14 dagen zicht termijn (in originele verpakking en niet gemonteerd) dan ontvangt u het aankoop bedrag retour via bank overschrijving, dit binnen 5 werk dagen.